Idag har alla de stora barnen på dagis (dvs 3-åringarna) varit på FF-disco med popcorn o dans o paket för att avsluta sin tid på småbarnsavdelningarna. Skjortor, slipsar, fina klänningar o hattar, dans till En kulen natt natt natt och en massa bus!!
28 maj, 2007
Inga kommentarer
No comments yet.
RSS feed for comments on this post.
Sorry, the comment form is closed at this time.