Los Landinos! Familjen Ländins liv och leverne

28 maj, 2007

På disco med Fransisco…..

Filed under: Familj — admin @ 21:43

Idag har alla de stora barnen på dagis (dvs 3-åringarna) varit på FF-disco med popcorn o dans o paket för att avsluta sin tid på småbarnsavdelningarna. Skjortor, slipsar, fina klänningar o hattar, dans till En kulen natt natt natt och en massa bus!!

Pa_disco.JPG

Inga kommentarer

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress