Los Landinos! Familjen Ländins liv och leverne

20 december, 2010

Mera julstök

Filed under: Barnen,Hugo,Tekla — Camilla @ 19:48

Så var det dags att hämta gran, även i år var det massor av snö och Tekla med pulka fick agera plog och pappa dragare.

Hugo hittade en mycket fin gran, det såg i alla fall ut så med all snö, vi får väl se hur den ser ut när den blir klädd.

Efteråt grillade vi korv och bananer med choklad.

Vi har gjort en del julgodis, Tekla hjälper gärna till såklart, framförallt med provsmakningen.

Och sist men inte minst, årets julkort!

Inga kommentarer

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress